Bafometh⁰⁹

Bafometh⁰⁹
@Satanic_cawltmaaster
Enjekte edilmiş gereksiz bir acı, Alev alev yanan bir deri, Ve aklın ötesinde ölümcül arzu, - Bulunmak üzere uykuya dalmış... Üstünden atla, Hayatın, Kendini terk et, Benimle birlikte öl...
Ben jiletin öteki yanına yatıyorum sana iyi geceler Puhuların üstünden gece vardiyaları ve rıhtım görülüyor Üstündeki kan kokusu bütün cesetleri buraya çekecek Öyle şehvetli ki dudaklarını saran atmosfer Diplerine kömür çökmüş tırnaklarıyla küçük serseriler Senin ellerinden kabusun matarasını kapacak ve İçindeki sessizliği içecekler Ben hüznün öteki yanına yatıyorum sana iyi geceler Son tartışmamız olsun bu yoksa beni öldürecekler Usulca akan bir gözyaşı gibi sevişelim de biraz, eğer istersen, Çok uzun yolları aydınlatan benzin istasyonları gibi Uykusuzluğumuzu gölgelesin alkolün dövdüğü saatler Bak, yatakta ikimiz de ağlıyoruz; meselemiz malum, aşk Üst kattaki komşu yine çocuklara su veriyordur Haplar da kayboldu, esrar da, bileklerimizdeki kesikler de Havaya bir kuş at, ben onu yerdeki gözlerimle vuracağım Dudakların ne ki, olsa olsa şurdan üç beş adım Ben mezarın öteki yanına yatacağım sana iyi geceler Aramıza bir hançer bırakacağım, belki küflü bir hançer Onun küfüyle paslanırken gizli saklı yalnızlığımız Rüyamıza giren prensler İçimizdeki mutsuzluğu içecekler Ben intiharın öteki yanına yatıyorum sana iyi geceler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun” der Gorki: İzahını Sartre yapar; “Uyursan gece biter, uyuyamazsan sen." Son noktayı Freud koyar: “ Çok uyumak kaçmaktır, uyuyamamaksa yakalanmak. "
Felsefe ölüme sürükler, sosyoloji ise intihara. Jean Baudrillard