..varla yok

..varla yok
@Saud_ade
Ne güzel bir gün demeyi istemek. Gel kalbime yaslayım seni
Reklam
Ne hoş bakıyorsun belli ki sende yaralısın. Masum bir çehren var. Tebessüm edercesine. Ne anlamsız şiirlerin var yolunu kaybetmiş misal.Bulunmayı istiyor oysaki araftan çıkmak tek derdi.
Biliyor musun? Dedi.Aslında hiçbir şeyi bilmiyordum ya da bilmezliğe yatıyordum. Eğer bilirsem hiçbir şey aynı devam etmeyecek gibi ya da bu son oluşu bir yerde noktayı koyacaktı.
Ne çok şey öğrettin bana oysaki ben seni çok seviyordum
Kalbim çok kırgın sanki her şey bilerek yapar gibi
Reklam