…hakkında bildiğim her şeyden bahsettikten sonra ben de geçmişi özgür bıraktım.Geçmişi ikimiz için de özgür bırakmıştım.Hepimiz için…O kuş artık ellerimde değildi…
Zaman ayrımcılık yapmazdı. Mutlu muyuz,üzgün müyüz onun umrunda değildi. Ne yavaş akardı ne de geçmek için acele ederdi.Tek bir doğruda ilerlemeye devam eden gökyüzündeki aya bağlıydı.