Sibel

Kaygı çoğunlukla mantıktan daha yüksek sesle bağırır.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam
Sessizlik, duymaktansa hissetmeyi öğrendiğim bir korku. Zihnimin en gürültülü köşelerinde gizlenerek hiç çaktırmadan üzerime çullanır..
Sayfa 29·Kitabı okudu
Demans annemden zamanı çaldı, benden de annemi.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Gerçeği fazla eğip büktünüz mü kırılıverir.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Bazı şeyler vardır, onlardan sırf onları bize veren kişilerden dolayı kopamayız: isimler, inançlar, atkılar..
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam