HızlıveMübarek

HızlıveMübarek
Doğdum yaşıyorum ölecegim
Öğretmen
Lisans
Antalya
15 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Kimse giremez yazıp astım kalbimin kapısına.O gül yüzlü oturdu başköşeye.Güldü; ben okuma bilmem dedi
Reklam
Sevmek ne kadar da güzel bir duygu. İçini güzelleştiren,gözlerini ışıldatan,kalbini ferahlatan hayatla bağ kurmanı sağlayan en iyileştirici duygu.
Sadece sevdim
Geceyi ay değil sen aydinlattin teşekkür ederim