Yetişkinlerin şu her şeyi çok biliyormuş tavırlarından nefret ediyorum.
Hayır efendim YKS yi de neyin gerektiğini de biz biliyoruz biz okuyoruz bı halt bildiğiniz falan yok. Girdiğiniz sınavdaki o çok zor soruları bize konu öğretirken çözüyorlar. Tıp kazan diye tutturuyorsunuz kazananlara bir sorun bakayım nasıl kazanmışlar? Habire bı bok yapamazsın diyen yetişkinler içinde mi? s
Sağladığı koşulları hele bı sınavı kazanma diye boğazına tıkarak mı yoksa neye ihtiyacın var diye sorarak mı?
Kendinizi kandırmayın, sanki kendiniz tıp mühendis kazanmışsınız azimli bir hayat sürmüşsünüz rol model olmuşsunuz gibi beklemeyin çocuktan potansiyelinin fazlasını. Bekleyecekseniz de verdiğiniz imkanlar doğrultusunda bekleyin, kimsenin elinde sihirli bir değnek yok çünkü.