Sedatt

Sedatt
@Sdattt
Elindeki Kibrit Geçmişe Ateş, Yarına Işık Olacaksa YAK Gitsin..!
Özel sektör
Faruk Nafiz Çamlıbel lisesi/ Pendik
Darıca/kocaeli
1986
10 okur puanı
Mart 2026 tarihinde katıldı
Dünyadaki en güzel şey eve varmak.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe.
Bu duygular içinde ah bir çocuk olsaydım
İnsan sevdiği şeyler uğruna muhteşem hatalar hapabilirmiş içeri girince anladım😄
Dostoyevski der ki: “Eğer ertelediğin şey mutluluğun ise, kaybedeceğin şey, koca bir HAYAT olur...” O sebeple insan; sevmeli, affetmeli, özür dilemeli ve her şeyi ile hayatı kabul edip yaşamalı. En değerli hazinemiz ailemiz, en besleyici gıdamız dostluktur..