Dostoyevski der ki:
“Eğer
ertelediğin şey mutluluğun ise,
kaybedeceğin şey,
koca bir HAYAT olur...”
O sebeple insan; sevmeli, affetmeli,
özür dilemeli ve her şeyi ile hayatı
kabul edip yaşamalı.
En değerli hazinemiz ailemiz, en besleyici gıdamız dostluktur..