Sedatt

Sedatt
@Sdattt
Elindeki Kibrit Geçmişe Ateş, Yarına Işık Olacaksa YAK Gitsin..!
Özel sektör
Faruk Nafiz Çamlıbel lisesi/ Pendik
Darıca/kocaeli
1986
10 okur puanı
Mart 2026 tarihinde katıldı
Herkese içindeki iyilik kadar mutlu bir hayat dilerim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu pazarlar 🫶🫶
Trabzonspor lu olmaktan gurur duyuyorum🩷🩵🩵🩷🩵🩷🩵🩵🩷🩵🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷
40 yarayla dost, bir yanlışla düşman oluruz. İçtiğiniz kahveye fazla güvenmeyin.
Ancak yeni doğan bir bebek baştan başlayabilir. Sen ben artık geçmiş zamanız.