Farklı bir anlatımı olan bir kitap ile geldim bugün çok kalın ve büyük bir kitabı bitirince araya alınabilir çerezlik bir eser diyebilirim tavsiye ederim. Mutlaka okuyun derim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerinin dolduğunu gördüm. O öyle baktıkça benim tüylerim ürperdi. Karşımda dimdik duruyordu. Akan gözyaşları ve o titreyen sesi ile "Beni neden bıraktın o zaman?" diye sordu. Bunu sorarken o titreyen sesi kulaklarımda yankılanıyordu
Ertesi gün okuldan eve koşarak döndüm. Yanıma yem ve su aldım. Annemle birlikte tüm çiçekleri ve hayvanlari besledik. Bir ara annem bana bakarak "Hayatta ne yanl yaparsan yap, başına ne gelirse gelsin, doğru olmaktan çekinme. Doğru olduğun sürece hatalarının telafisi mümkündür." dedi