Ve sonra diyorum ki,
Her şerde bir hayr, her zorluğun içinde bir kolaylık var Her derdin altında derman, her acının sonunda bir yol var İçine düştüğümüz bu kuyu içerisinde, her duygunun bir anlamı, her nefesin bir hedefi var Gülüyoruz, ağlıyoruz, kimi zaman kendimizden başkasını bulamazken, kimi zaman ise koca bir kalabalık içerisinde yapayalnız kalıyoruz.. Ama bir şeyi unutuyoruz
Her gecenin sonunda sabah
Her umudun başında Allah var...