Sedat.

Sedat.
@Sdt_oncl
“Saygı düzenin anahtarıdır.”
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Hatırlamak, insana acı verir.. Unutmak, daha iyi..''
"Hem içimden bir sürü şey söylemek geliyor hem de sonsuza kadar susmak istiyorum”
“ Yük olur muyum diye düşündüğün yere ait değilsin. Kendini kısıtlamak zorunda hissettiğin yere ait değilsin .Anlatamadığın yere ait değilsin.Anlaşılmadığın yere ait değilsin.Kendini kendin gibi hissetmediğin yere ait değilsin.Gurbetin de esaretin de bu yüzden.. “
Beynimi yıllık izne çıkartmak istiyorum