Seyitxan

Seyitxan
@Se_ydo
إن الله يحب الكريم ويحب المتوكلين عليه
Basit bir karıncanın bir artığı, bir kalıntıyı taşlamasını seyrederken ya da bir fare ölüsünü incelerken,canlıların ezeli ve ebedi evrimini kavrıyordum.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Reklam
Ben kurtların arasında hayatta kaldım.bu yaşamım süresince üzerimde taşıyacağım, silinmez bir damga.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Dünyada yapayanlız kaldığım günlerde,yiyecek dilenmedim,hep çaldım.kimseden sevgi,şefkat de dilenmedim. Salt kurtlar ... Onlarla beslendim,
Sayfa 15·Kitabı okudu

Seyitxan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·127 syf.·
7 günde okudu
·
2025 6. kitabı
Reklam