Sedanur

Sedanur
@Seanr
''Okumak bir yağmur gibi senin için, çiçek açtırıyor, yemiş verdiriyor senin dallarında.'' der Nazım Usta ve ekler; ''İşten boş vakit bulunca okumak değil, okumaktan boş vakit bulunca iş yapmalısın.''
Ve gözyaşı, en güzel şiir, en takatsiz aşkın ifadesi, en yanık inanç, en sıcak iştiyak, en ateşli duygu en halis söz ve en latif sevgi değil midir?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bazen rüzgarın saçımı dağıtmasına, yağmurun yüzümü ıslatmasına, birilerinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra : Saçımı toplarım. Şemsiyemi açarım. Kalbimi kapatırım. Hepsi bu."
Gece midir seni bana düşündüren , ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen...~ Özdemir Asaf 🌼
"Sıfır beklenti sonsuz mutluluk..
Dünya berbat bir hikaye ama insanı güldürüyor.🍂🍂