Şimdi göz önüne alarak düşünüyorum. Filmlerde seyrettiğim sanatcılar gerçek yaşamlarınıda film zannediyorlar. Ne acı birde yüksek tahsil kişiler bunlar, toplumun ahlakını bozdukları yetmiyor, birde Kendilerini üstün görüyorlar çok güzel yapmış gibi birde ödüller veriyorlar.