Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Eğer bir kadın, "Zamanla susmayı öğrendim"diyor ise, ''Zaman''la çok konuşmuştur, ''Zaman''la çok beklemiştir, ''Zaman''la çok özlemiştir, Hatta"zaman''la oturup çay bile içmiştir. Bu yüzden zaman ve kadın kavramlarını Aynı cümlede kullanmayın. Çünkü zaman kaybedersiniz, Zamanla kaybedersiniz... ''Zaman her şeyin ilacı'' mı diyorsunuz Eczaneye bir sorun derim. Akrebi yelkovanı katmayın bu işe...! EREN KAZIM YILDIRIM
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yakmak mı yanmak mı? Diye sorsalar yanmak derim Çünkü bilirim ki can yakanın yüzü gülmez UĞUR AKBAŞ
Her şey mümkün olabilir. Yeter ki içinde umut olsun. Çünkü Gidilmeye değer hiçbir yolun kestirmesi yoktur. O yüzden; Doğduğumuz andan ölene kadar, Hayatımız sürekli bir yolculuktur. Manzara değişir,insanlar değişir, İhtiyaçlar değişir,ama tren hep ileri gider. Hayat bir trendir. Tren istasyonu değil. PAULO COELHO
Kimden uzaklaştıysam Son bir kez dönüp baktım , Gördüklerimden sonra Kendimi bir kez daha kutladım... Meğer ne kadar doğru bir söz imiş , Manzaranın içindeyken görülmeyenler Manzaraya uzaktan bakıldığında Kendini gösterirmiş ... ! AHRÂZ SNR
Bir insanın mutluluğu dıştan gelen Mutluluklara bağlıdır diye düşünme sakın! Dıştan gelenden memnun olan insan, Dayanıksız nedenlere sığınıyor demektir. İnsanın içine dışardan giren her sevinç,çıkar gider Ama kendi içinden doğup gelen sevinç, Güvenli, kesin ve sağlamdır, Gelişir,sürer gider. SENECA