Eğer bir kadın,
"Zamanla susmayı öğrendim"diyor ise,
''Zaman''la çok konuşmuştur,
''Zaman''la çok beklemiştir,
''Zaman''la çok özlemiştir,
Hatta"zaman''la oturup çay bile içmiştir.
Bu yüzden zaman ve kadın kavramlarını
Aynı cümlede kullanmayın.
Çünkü zaman kaybedersiniz,
Zamanla kaybedersiniz...
''Zaman her şeyin ilacı'' mı diyorsunuz
Eczaneye bir sorun derim.
Akrebi yelkovanı katmayın bu işe...!
EREN KAZIM YILDIRIM