Denizim ben,
Uçsuz bucaksız bir derya...
Bazen dalga dalga boranlarda..
Bazen süt liman koylarda...
Kıyılarımda insanlar...
Kimileri özüme bakar,
Kimileri özümden çalar...
Ben bana hayran,ben bana seyran...
Ben mavi ...Ben umut...Ben deniz...
T.TUĞBA BAŞ