Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan denen varlığın bir diğeri için Gizem ve sırlarla dolu olduğu Yadsınamayacak bir gerçek. Geceleyin büyük bir şehre girdiğimde Bir düşünce kaplar içimi. Yan yana kümelenmiş karanlık her ev Kendi sırrını barındırır içinde Her evin her odasında ayrı bir sır vardır. Ve oradaki yüz binlerce göğüste çarpan yürekler En yakınındaki için bile bir sırdır! CHARLES DİCKENS
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tabloyu inceleyen bir sanat eleştirmeni Ressama sordu: Güzel bir tablo doğrusu Ama anlamını bir türlü kavrayamadım' dedi. Adamın vurduğu kapı hiç açılmayacak mı? Ona kapı kolu çizmeyi unutmuşsunuz da... Ressam gülümsedi. Adam sıradan bir kapıya vurmuyor ki...dedi Ve tablosunun anlamını açıkladı. Bu kapı, insanın kalbini simgeliyor. Ancak içeriden açılabildiği için Dışarıda kol olması gerekmiyor... O kapı size içeriden açılmamışsa GİREMEZSİNİZ!.. RAFFAELLO SANZİO
Düşünceler ve duygular bizim kaderimizdir Hayatında gördüğün iyi ya da kötü her olay, Her insan,her durum Senin ruhunun dışarıya yansımış halidir Ete kemiğe bürünmesidir. Tüm dünya senin yansımandır Eğer hayatının değişmesini istiyorsan Kendini değiştirmelisin BAŞAK SAYAN
Neler öğrendik hayattan; Kimseye yaranamayacağımızı Yaranmak zorunda da olmadığımızı.. Zamanımızı dikkatli Ve değeceklere kullanmamız gerektiğini.. Fedakarlığın fazladan taşınan yük olduğunu.. “Hayır”demeyi öğrenmenin gerekli olduğunu.. Zalimin sesinin mazlumdan gür çıktığını... İnsanlarla mesafeli olmanın Her zaman fayda getirdiğini.. Hayatta hiç kimseye güvenilmeyeceğini... Yüzümüze karşı gereksiz övenlerin Arkamızdan sebepsiz de sövebileceğini.. İyi bir komşunun on bin akrabaya bedel olduğunu... Her tatlı sözün kalpten sızmadığını.. Ailemizin gerçek, gerisinin yalan olduğunu Ve yaşamak için doğduğumuzu Ömek için yaşadığımızı... Bu kadar ders bize yeter hayat Ve lütfen artık bildiğimiz yerlerden sor...
Hayatım boyunca kendimle ilgili olarak uzun açıklamalara girmekten kaçındım. Yani duygularımı bütün açıklığıyla uzun uzun anlatmadım kimseye. Bunu yapmak doğru muydu bilemiyorum ama bu böyle sürdü.İstedim ki bana bu kadar yakın olan insanlar birkaç kelimeyle,birkaç cümleyle,bir bakışla,bir nefes alışımla anlasınlar neler olup bittiğini.Çünkü ben böyle anlayabiliyorum. Eğer sahiden birinin yakınında duruyorsam Bu kadarla da olsa farkına varabiliyorum olup bitenlerin. Yakınlarında olmanın hakkını veriyorum. TARIK TUFAN