Yaşam üzerine fazla geldiği zaman onu zorlama Biraz duraksa,neler olup bittiğine anlam verme. Mutlaka yanlış bir şey oldu
Ve düşüncelerin ile dileklerin aynı orantıda değildi Ve varlığın ile buluşamadı.
Sorun yok, sadece bekle.
Güneş doğacaktir,çimler yeşerecektir
Çiçekler açacaktir,rüzgar esecektir
Ve yağmur yağacaktir,zorlamaya gerek yoktur
Olmasi gereken kendiliğinden olur!
İzlemene devam et,şahitlik güzeldir
Hem olayin dışındasındır hem de içinde
O bir dengedir,o anlamlidir
Şahit ol,tanık ol olan ile bütünleş
Güzellik olanlarin içinden filizlenecektir
Zorlamaya gerek yoktur
Olmasi gereken kendiliğinden olur!..
Hayat üç buçukla dört arasindadir…
Ya üç buçuk atarsin,ya da dört dörtlük yaşarsin…
NEYZEN TEVFİK