Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kendinden hiç hoşlanmayan pek çok insan gördüm; bunlar önce başkalarını kendileri hakkında iyi düşünmelerini sağlamaya çalışırlar. Bunu başarınca da bu sefer kendileri de Kendileri hakkında iyi düşünmeye başlarlar. Ama bu sahte bir çözümdür; bu başkalarının otoritesinin altına girmeyi kabullenmektir. Size düşen ödev kendinizi kabullenmenizdir, Benim sizi kabullenmenin yollarını aramak değil. IRVİN D.YALOM
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen İnsanlar çıkacak karşına Ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak . Kimi insanın yüreği karanlık,kimininki aydınlıktır . Geceyle gündüz gibi!. ZÜLFÜ LİVANELİ
Herkesin bir kapısı vardır, Bir de kaybettiği bir kilidi, Açık bıraktığı bir penceresi, Gidemediği yolu, Kesemediği bileti, Titrediği bir sıtması... Var işte gidenlerini gömdüğü Kalabalık bir mezarlığı... CİHAN AKÇAY
Acıya sabredersin adı 'metanet' olur... Açlığa sabredersin adı 'oruç' olur... İnsanlara sabredersin adı 'hoşgörü' olur.. Dileğe sabredersin adı 'dua' olur... Duygulara sabredersin adı 'gözyaşı' olur.. Özleme sabredersin adı 'hasret' olur... Sevgiye sabredersin adı 'aşk' olur... MEVLANA
Bir yanım çitlembik bir hanımefendi... Bir yanım atarlı bir delikanlı... Bir bakarsın Babasının kızı gibi kolları Sıvarım, yumruğumu sıkarım, Halı sahaya çıkarım, naralar atarım... Yaralarım olur! Kahkahalarla gülerim... Bir bakarsın annesinin nazlı gülü, Gibi zerafetimle göz kamaştırırım Naifliğimle kedilerin, Başını şefkatle okşarım... Ellerim hamur kokar, Bir film sahnesinde kendimi tutamam, Hüngür hüngür ağlarım... Bir yanım annemden bahtiyar... Bir yanım babamdan yadigar..! GÜLTEN ALP