Neden “birine güvenmek” zor, biliyor musun..?!
Hayatının tam ortasında,
Seni her koşulda anladığını,
düşündüğün birinin, bir süre sonra;
Aslında seni hiç anlamadığını,
Anladığı zamanlarda da,
Yanlış anladığını görüyorsun...
Bir bakıyorsun en zayıf yanından,
Savunmasızlığından vuruyor...
Sonra diyorlar ki “insanlara güvenmelisin..!”
Oysa tüm yaralarımızda;
En çok güvendiklerimizin parmak izi var..
EZGİN KILIÇ