Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Vicdanlı ve dürüst olmak,hesaplı olmaktan iyidir. Hesap, insanı makam sahibi yapar da, Vicdan daha önemli bir işe yarar İnsanı insan yapar FRİEDRİCH NİETZSCHE
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ortada bir sorun olduğunu hissettiğinde Yüreğinin içine bak. Rahat hissediyorsan doğru yoldasın. Yüreğin senin kıstasındır. O rahatsız olmuşsa demek ki Yolunu değiştirmen gerekiyor; Bir şeyler doğru gitmemiş, Bir şeyler yoldan sapmış. Yüreğin senin kılavuzundur. O doğayla tam bir uyum içinde olduğunda Yüreğinin içinde güzel bir dans ve müzik vardır. Doğadan uzaklaştığında ise Müzik gürültüye dönüşür, dans aksar. Bunlar yüreğinin Doğru yolda olup olmadığının farkına varman için Sana gönderdiği işaretler,konuştuğu dildir. Başka birinin kılavuzluğuna ihtiyacın yok. Senin kılavuzun kendi içindedir... OSHO
Neden “birine güvenmek” zor, biliyor musun..?! Hayatının tam ortasında, Seni her koşulda anladığını, düşündüğün birinin, bir süre sonra; Aslında seni hiç anlamadığını, Anladığı zamanlarda da, Yanlış anladığını görüyorsun... Bir bakıyorsun en zayıf yanından, Savunmasızlığından vuruyor... Sonra diyorlar ki “insanlara güvenmelisin..!” Oysa tüm yaralarımızda; En çok güvendiklerimizin parmak izi var.. EZGİN KILIÇ
Bir insanın mutluluğu,dıştan gelen mutluluklara bağlıdır diye düşünme sakın ! Dıştan gelenden memnun olan insan Dayanıksız nedenlere sığınıyor demektir. İnsanın içine dışardan giren her sevinç, çıkar gider de. Ama kendi içinden doğup gelen sevinç, Güvenli, kesin ve sağlamdır Gelişir,sürer gider.. SENECA
Birinin yüreğinde ya da aklında olmak dert değil. Kolay iş bu. Sevmiştir seni, özler bazen, hatırına gelirsin… Kiminde öfkeyle hatırlar seni,kiminde gülüp geçer… Birinin duasında olabilmektir asıl mesele… Her ne olursa olsun iyi izler bırakabilmek Birinin ‘iyi ki tanıdım’ı olabilmektir marifet. Çünkü mutlu ettiğin anlar kadar değil İyi hatırladığın kadar kalıcısındır birinin hayatında… KAHRAMAN TAZEOĞLU