Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir şehre aşık olmak, bir insanı sevmekten farklı değildir. Eğer aşıksanız, sevdiğinizin eksiklerini, hatalarını göremez, gördüklerinizi affedersiniz. Aşkınız sürdüğü sürece sorun yoktur. Ancak aşkın bittiği yerde, artık o sevilene bağımlı hale düşmüşseniz vay halinize! Kimi kez zevkten, çoğu kez sıkıntıdan kahrolarak, yanarak tutuşur, ama ne kadar terk ederseniz, o kadar çok dönersiniz ona! İşte bir kente aşık olmak da tıpkı böyle bir kara sevda hikayesidir. BUKET UZUNER
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yara bandıyla, Koşu bandı arasında gidip geliyoruz. Yaralarımız kabuğa, Ayaklarımız toprağa hasret... Hızla yaşlanırken, Hayat kapağı açık kalmış kolonya şişesi gibiyken, Odanın bir ucuna oturmuşuz, Gençliğimizin buharlaşan esansını kokluyoruz. DR.KİNYAS KARTAL
Asla unutmayın ki önemli olan tek an 'şimdi' dir. En önemli an şu andır. Çünkü geçmişe ve geleceğe sözümüz geçmez. İnsana en gerekli olan kişi ise o an yanında olan kişidir. Çünkü kimin kime ihtiyacı olacağı hiçbir zaman bilinmez. İnsanın en önemli uğraşı ise o an yanındaki kişiye yapacağı iyiliktir. Çünkü, insanın yeryüzüne gönderiliş amacı budur! TOLSTOY
-- HOR GÖRME-- Beni hor görme kardeşim ! Sen altınsın ben tunç muyum ? Aynı vardan var olmuşuz. Sen gümüşsün ben sac mıyım ? Ne var ise sende bende Aynı varlık her bedende Yarın mezara girende Sen toksun da ben aç mıyım ? ÂŞIK VEYSEL
Beni her ölüm etkiler tanımasam bile üzülürüm Yitirilmiş ümitlere hiç gerçekleşmeyecek ideallere, Yaşanmamış sevgilere üzülürüm... Bu yüzden, korkarım yaşamı ertelemekten. Ne yapılması, ne söylenmesi gerekiyorsa Söylenmeli, yapılmalı. Seviyorsanız, sevdiğinizi bugün söyleyin. Sevdanızı bugün yaşayın.İşinizde yapılacak ne varsa Bir an önce yapın yarın çok geç olabilir... Bir anda bitebilir her şey. Yaşamak için acele edin bence kısa yaşanmışlıklar, Yaşanmamışlıklardan daha iyidir. Geriye dönüp baktığınızda "keşke"ler Çoğunlukta olmasın uzun vadeli hedefler için bile Bugünden harekete geçmeli yarınlar çok uzakta olabilir. Daha okulda başlamıyor muyuz ertelemeye yaşamı? Hep yarına yatıım,bu günü sonra yaşamacasına. İşe gireyim, sonra evleneyim, sonra... Çocuklar büyüsün, sonra emekli olayım, sonra... Sonra...Sonra...Sonra...Bu sürecin başında, ortasında, Yaşam her an sona erebilir sonrası olmayabilir. Fedakârlıklar güzel ama unutmayalım: Herkes kendi hayatını yaşar... Ertelenen sevdalarınn bedelini ödemiyor yaşam. TAYFUN TALİPOĞLU