Beni her ölüm etkiler tanımasam bile üzülürüm
Yitirilmiş ümitlere hiç gerçekleşmeyecek ideallere,
Yaşanmamış sevgilere üzülürüm...
Bu yüzden, korkarım yaşamı ertelemekten.
Ne yapılması, ne söylenmesi gerekiyorsa
Söylenmeli, yapılmalı.
Seviyorsanız, sevdiğinizi bugün söyleyin.
Sevdanızı bugün yaşayın.İşinizde yapılacak ne varsa
Bir an önce yapın yarın çok geç olabilir...
Bir anda bitebilir her şey.
Yaşamak için acele edin bence kısa yaşanmışlıklar,
Yaşanmamışlıklardan daha iyidir.
Geriye dönüp baktığınızda "keşke"ler
Çoğunlukta olmasın uzun vadeli hedefler için bile
Bugünden harekete geçmeli yarınlar çok uzakta olabilir.
Daha okulda başlamıyor muyuz ertelemeye yaşamı?
Hep yarına yatıım,bu günü sonra yaşamacasına.
İşe gireyim, sonra evleneyim, sonra...
Çocuklar büyüsün, sonra emekli olayım, sonra...
Sonra...Sonra...Sonra...Bu sürecin başında, ortasında,
Yaşam her an sona erebilir sonrası olmayabilir.
Fedakârlıklar güzel ama unutmayalım:
Herkes kendi hayatını yaşar...
Ertelenen sevdalarınn bedelini ödemiyor yaşam.
TAYFUN TALİPOĞLU