Ah, insanlar niçin her şeyi anlamıyorlar..?!
Beş dakika, on dakika, yarım saat
Kendilerini unutsalar,
Kendilerini karşılarındakinin yerine koysalar
Tam onun gibi,fakat hiç eksiksiz
Ve tam onun gibi duysalar
Her şey ne kadar yerli yerinde olacak.
Ama hayır..!!
İllâ ki zıddiyetler,öfkeler,yanlış anlaşılmalar
İnatlar şüpheler,hakim olmak arzuları…
PEYAMİ SAFA