Seda

Seda
@Sedanurcan
.
Ji dilê xwe bipirse, wiha; qet tê jiyîn? -------- Kalbine bir sor, böyle yaşanırmı hiç?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sen bana kürtçe şiirler okurdun Ben kürtçe bilmemenin ayıbını yaşadım. "
İnsan paranın sahtesini yapar Parada insanın...?
O şiirleri çocuğa yazsaydım sevindirdi, alkışlardı o şiirleri ağaca yazsaydım sevindirdi çiçek açardı o şiirleri kuşa yazsaydım sevinirdi kanat çırpadı o şiirleri taşa yazsaydım çatlardı o şiirleri sana yazdım sen ne yaptın okumadın.?
Para mühim bir şey değildir akıl olmazsa para neye yarar ?ortalıkta bir sürü parası olan hıyar var tehlike budur...