İşyerinde, sokakta, otobüste, kafede, her nerede olursa çok konuşan insanlara tahammül edemiyordum; başım ağrıyor, gözlerim ağırlaşıyor ve mideme kramp giriyordu. İnsanların konuşacak bunca şeyi nereden bulduklarını anlayamıyordum. En önemsiz ayrıntıyı bile bir başkasına anlatma arzusunun nedeni ne olabilirdi? Bazıları hınçla yapıyordu bunu. Bir kelime daha fazla söyleyebilmek için ortamı sırf kendileriyle doldurabilmek için başkalarını hırpalıyorlardı.