Seda

"- Bu şiir bir subayın,demişti General. -Savaş subayı mı,salon subayı mı? -Her ikisi de. -Sadece Bonaparte olabilir. -Ancak,aradaki manevi fark çok büyük,çünkü bu şiirin yazarı,kendisine taç giydirilmesine izin vermemişti."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşka girişte yapılacak hiçbir hatanın sonradan düzeltilmesi mümkün değildir."
"Bizi yeniden köleliğe götüren İspanyollar değil,bizim kendi içimizde bölünmemiz olmuştur."
"Amerika,aklını kaçırmış bir yarım küredir."
" -Sıla hasretini yendiğinizi söylemeyin bana. -Aksine,hasret beni yendi. -O halde dönmek istiyor musunuz,istemiyor musunuz? -Hiç bilmiyorum Generalim; benim olmayan bir yazgının insafına kalmışım. -Bunu benim söylemem gerekirdi."