seboş

seboş
@Seeboo
Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum..
Ankara
Ankara, 14 Temmuz 1989
654 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Çay var mı Çay..
Yaş geçtikçe dingin bir kabulleniş başlıyor. Gelene de gidene de "olur öyle şeyler" deyip çay içiyorsun. ::))
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başkalarınının yorumlarına kulak asma, insanlar başkalarını yargılarken bunu hep kendi sınırlamaları üzerinden yaparlar. Okçu'nun Yolu, ⁰Paulo Coelho
Öyle bir boşveririm ki,önceden varolduğuna bile şüphe edersin...
Keşkelerim yok benim, bir teşekkür ettiklerim bir de boşverdiklerim.
Hayatta mutluluk yapan şeyler çok küçük parçalardır. "Bir iyilik, bir gülümseme, tatlı bir bakış, iyi bir dilek... Aslında mutlu olanlar, bu küçük şeylerin huzuruna varmış olanlardır." Bernard Shaw
Düşünce