Sefa

Bir derdim oldu her zaman bir tane vardı Bir kalbim oldu aynı günde parçalandı Bir zincir oldum elini kolunu bağlayandım Bir aşkım oldu sonra bitti Bir korkum oldu sonra geçti Bir dostum oldu sonra gitti Bir dünya vardı artık yok
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acı kimsesizdir ve yalnız yaşanır..
Sığ yanlarımız oldu ara sıra el yordamıyla dalarken hayata, bir parça telaş bir parça hüzündük..yetişemedik akan zamana