Seher geray

Kimseye kin gütmüyorum çünkü Rabbimin hesab gününe inanıyorum ona bıraktım herşeyi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben galiba endişe hastası oldum nasıl kurtulur bundan ?
Ben babamın acısını hiç yaşamadım çünkü o vefat ettiğinde daha üç yaşındaydım yani hiçbir şey hatırlamıyorum baba duygusu nedir nasıl hissedilir bilmiyorum ama hayatım boyunca sadece şunun eksikliğini çok fazla hissettim sırtımı yaslicak bir duvar bulamadım ben yapamadım ama yanımda o var diyemedim o benim elimden tutar beni kaldırır diyemedim ben hep kendime yapmak zorundasın diye kendimi zorladım ... 2006
Bir hicran meselesi