Bugün bir kaç kişiyle oturduk sohbet ediyoruz konu çocuklara geldi Ordan biri dedi ki "Çocuklar babası sayesinde şımarmayı öğrenir" . Sonra düşündüm, neden hiç bir zaman şımarık çocuk olmadığımı anladım...
Hayat sadece hayallerden ibarettir. Tüm hayallerimizi gerçekleştirdiğimiz de bir amacımız kalmaz ve kalmadığından dolayı herşey anlamsız gelir. Ve bu anlamsız bir sonla biter...