Seher Uyar

Bir gönül kapısı aralanır dost yüzü görünce , Dost gönüle girer sessiz ve derince, Çıkması zordur derine inince, Hele birde bu sevgi "ALLAH" içinse....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların birbirlerine karşı duydukları hiddet, öfke; hep kibirden, kendini beğenmekten, kendilerini başkalarından üstün görmekten ileri gelir. Bu yüzden aklını başına al da, kibirden gönlünü temizle! Hz Mevlâna (ks)
Neymiş, birini seviyorsak serbest bırakacakmışız, dönerse bizimmiş dönmezse hiç bizim olmayacakmış. Güvercin besliyoruz sanki. Y. Erdoğan
"Kadınları mutlu etmenin 20 yolu'' diye bir sürü gereksiz haber çıkıyor. Tek maddede açıklıyorum: Dürüst olun, yeter . T.uyar
Umut insanı utandırmazmış... 🌸