Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazardan okuduğum ilk kitaptı ve orda burda gördüğüm kitap konusu ve yorumlarıyla beklentimi de kendi kendime biraz yüksek tutmuştum. Ve o beklentiyi de fazlasıyla karşıladı. Kurtadam cadı vampir tanrıça dedi bize dediklerini de verdi bolca. Sadece erkek başrol "alfa" olduğu için biraz daha alfa birini aradı gözlerim hep. Bu istek de muhtemelen yabancı fantastiklerde sürekli "o benim eşim hrrr ona dokunanı öldürürüm grrr onu koruyacağım hav hav" Diye gezen alfalardandı bence. İlerledikçe de erkek başrolün yumuşaklığı ve naifliğini bayaa beğendim. (Spoiler) Son 100 sayfada büyük bir savaş işte kızın babasıyla bir yüzleşme ya da annesini beklemedim değil. O beklentim karşılanmadı çok fazla. Ama 600 sayfa okuduktan sonra da olayların yavaş ilerdiğini, her şeyin hemen olmayacağını kabullendim. Benim için gayet keyifli bi kitaptı daha çok aksiyon ve kıza eğitim verdikleri sahneleri görmek isterdim tabii ki ama onları da 2.kitapta görürüz diye tahmin ediyorum.