Selda garip

Selda garip
@Seldagarip
Her kitap yasamis olabilecegin baska bir hayati yasama sansini sunar sana. Farkli secimler yapmis olsan, su an nasil bir hayatin olacagini gorursun...
Dalgaların kıyıya vurduğu gibi içinde taşıdığın ne varsa senin de kıyılarına vurur Benim kıyılarım yok deme Bir rüzgar gönlüne dokunmaya görsün bakışlarına vurur diline vurur yüzüne vurur hüznüne vurur
Reklam
Hayat bir şarkıdır demiş birisi.. Doğru söylemiş aslında. Şarkının tümünü dinler Ama nakaratı kalır akılda. Mutluluk, oradaki nakarat oluyor işte. Bir nakarat uğruna tüm şarkıyı dinletiyor hayat insana...
Dilimin ucundaki kelimeler bu kış da donmazsa, bir daha ki yıl uçmayı öğrenecekler.... //Tarık Tufan
GÖĞE BAKMA DURAĞI İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından Bebe dişlerinden güneşlerden yanab otlarından Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar Şu aranıp duran korkak ellerimi tut Bu evleri atla bu evleri de bunları da Göğe bakalım Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım İnecek var deriz otobüs durur ineriz Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor Seni aldım bu sunturlu yere getirdim Sayısız penceren vardı bir bir kapattım Bana dönesin diye bir bir kapattım Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç Bir ellerin bir ellerim yeter belleyelim yetsin
Öpülmeyen alnı vuralım, bulunmayan damarı.. Görüşürüz derken görüşmeyeceğini bilmeyi, Atılmış yüzüğün izini, gırtlaktan taşan çizgiyi, Sevmediğimiz şeylere dönüşmeyi vuralım. Beni nerden vuralım..!😔 Zeynep Tuğçe KARADAĞ
Reklam