Frida Kahlo,
Diego'dan vazgeçişini şu cümlelerle sıralamış...
Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim!
Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim!
Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim!
Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hala söylemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde vazgeçtim!
Düşüncelerime ve değerlerime değer verme
diğin için vazgeçtim!
Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim!
Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü sevgim yüceydi.
Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım!
Bu yüzden ben de senden vazgeçtim...!