Selda garip

Selda garip
@Seldagarip
Her kitap yasamis olabilecegin baska bir hayati yasama sansini sunar sana. Farkli secimler yapmis olsan, su an nasil bir hayatin olacagini gorursun...
Hoştur bana senden gelen. Ya goncagül,yahut diken. Ya hayattır,yahut kefen. Narın da hoş,nurun da hoş. Kahrın da hoş,lütfun da hoş.
Reklam
Bu günler belki gelirim sana... Konuşmak için değil, sadece yüzüne bakmak için. Belki senin yüzünde bulurum aradığımı. Bütün gördüğüm yüzler lakayt, hissiz. Senin yüzün nasıl...? Nazım Hikmet RAN
Kendimizden o kadar cabuk vazgecip baskalarinin dertlerine merhem olmaya calisiyoruzki ziyan olan biz olmaktan kurtulamiyoruz.

Ya’ aburnee

@Nazife_s
·
Hayat insanı bazen öyle bir noktaya getirir ki, kimseye zararın olmamıştır ama sen ziyan olmuşsundur. | La Edri 🍂
Frida Kahlo, Diego'dan vazgeçişini şu cümlelerle sıralamış... Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim! Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim! Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim! Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hala söylemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde vazgeçtim! Düşüncelerime ve değerlerime değer verme diğin için vazgeçtim! Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim! Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü sevgim yüceydi. Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım! Bu yüzden ben de senden vazgeçtim...!