Selda garip

Selda garip
@Seldagarip
Her kitap yasamis olabilecegin baska bir hayati yasama sansini sunar sana. Farkli secimler yapmis olsan, su an nasil bir hayatin olacagini gorursun...
Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi...  Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi  İnsan hergün anımsar mı aynı gözleri  Iclal aydın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biliyorum sen yine Parmak uçlarında üşüyorsun aramızda kıvrılıp yatan uzaklığa inat ayaklarınla kasıklarımın kasırgasını, ellerinle yüreğimde yaktığın ateşi düşlüyorsun
Uzun uzun susuyoruz sözün kıyılarında,hangi kapıyı aralasak bir uzaklık esiyor..
Yaşamak ne güzel şey Bir sevda şarkısı gibi Bir çocuk gibi şaşarak yaşamak Yaşamak birer birer ve hep beraber Farid Farjad
Ne güzel demiş Mevlana ; Değer verdiğin şey, Lâyık olan da "incili kaftan" Layık olmayan da "yamalı fistan"gibi durur.