'Çok seviyorum, çok sevdiğim için sana acı çektiriyorum, değerini bil,' derdi. İnsanların sevdiklerine bile bile acı çektirmeleri mümkün, biliyor musun? Bunu yapan daha çok kadınlar. Kendi kendilerine de, ' Evet ama onu daha sonra öyle seveceğim, öyle okşayacağım ki, şimdi çektirdiklerimin hiçbir günahı yok,' diye düşünürler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Siz bilinçli oluşunuzla övünüyorsunuz ama hep kararsızlık içindesiniz, çünkü kafanız çalışsa da, yüreğiniz fesatla kararmış, oysa ki, temiz bir yürek olmadan tam anlamıyla, doğru bir bilinçlenme olmaz.
...ne olursa olsun karnım açken tokum demem; ne olursa olsun bir uzlaşmayla ve sırf doğa yasalarına göre olması, gerçekten var olan ardı arkası kesilmeyen kısır bir döngüyle rahat edemeyeceğimi biliyorum.