ceren

ceren
@Sema_Talan
"İnsanın hayatı neyse konuşması da odur."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Terbiyeli insan gibisi yok. Nerde, kimle nasıl konuşacağını bildiği gibi susacağı zamanı da biliyor. Her sohbette kalitesini belli ediyor. Bir de terbiye görmemiş kesim var 5 dakika katlanabiliyorsun. Bunların da meslek, sosyal statü, zenginlik fakirlikle ilgisi yok.
Bir keresinde en güvende hissettiğim yerden düşmüştüm o zamandan beri ayaklarıma bile güvenmiyorum.
"Gördüğüm şeylere karşı, elimden bir şey gelmediği için kendimden nefret ettim, duyulmayan sesimden, delirmeyen aklımdan nefret ettim."