Sema

Sema
@Sema_oge
Hitap muhattaba biçilen kıymettir.. @sema._oge
“Susmak cümle’nin istirahat halidir. İstirahat bitince çıkan cümle dinç olur. Çok konuşup cümleyi yorma, yoksa cümle alem yorulur...”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyük özenle ilmek ilmek örersin hayatı.. Lakin .! Nasip değilse, üzerine giymezsin.
Bazen sadece gecenin incesinden üşür yürek... Yalnız kelimelerle dertleşir .. Yine susar gülerek...!
"İçimi ısıtan bakışların neden soğuk şimdi? Kirpiklerine kar yağıyor Gözlerin üşüyor sanki Kışın bu kadar erken gelmesi içimi tedirgin ediyor Biz ilkbahara sevdalıydık beraber Kışın soğuğunda üşümek hakkımız mı şimdi bizim". Murat Gözelov
"Kırgınlığımı anlatamam sana; Sonbahar gibiyim. Soğuk,kırgın ve kimsesizim". Murat Gözelov