~Sabahattin Ali çok güzel özetlemiş: Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın, sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta
İnsan hep bilmediğinden değil ya,bazen de bildiğinden susar.
EDEP bilir susar,
SABIR bilir susar,
SAYGI bilir susar,
SEVGİ bilir susar,
Bazen de anlayanı olmadığını bilir susar..