Sema

Sema
@Sema_ozcn00
Karakalemle gökkuşağı çizmek gibiydi hayallerimiz...
Hepimize mutlu sonlara inanmamız gerektiği öğretildi. Benim en güzel sonum sendin . Adı üstünde sondu işte; bitti.
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim bu gözlerim, sen uyurken seni izleyebilmem için yaratılmıştı. Sen giderken ardından gözyaşları dökebileyim diye değil.
İnsan ve Duygular
Ağaçtan düşen yaprak nasıl kurumaya mahkumsa; gönülden düşen insan da unutulmaya mahkumdur.
Şu var ki; herkes ikinci şansı karşıdaki insana verdiğini zanneder. Aslında daha fazla mutlu olmak düşüncesiyle, o şansı karşındakine değil, sadece sen kendine verirsin.