Sema

Sema
@Semaa2
Ne bileyim kimse gülüşümden sevmedi beni mesela ya da uyandığımda uzun uzadıya geceden kalma mesajlar atmadı. kimse sırf sesimi duymak için de aramadı beni. özlemedi. hep, en çok ben sevdim. kimse bunun aksini iddia etmedi. fakat, isterdim yani bir kere de ben birilerinin kanatlarında olayım, bir kere de başkası sarsın beni. bir kere de başkası düşünsün benim mutluluğumu.. olmadı. belki de hiç olmayacak, bilmiyorum. neyse, artık neyseler neyseleri getirse de neyse..
Düşünce
Berivan Günbat isimli okura yanıt verildi
Sema
:)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne bileyim kimse gülüşümden sevmedi beni mesela ya da uyandığımda uzun uzadıya geceden kalma mesajlar atmadı. kimse sırf sesimi duymak için de aramadı beni. özlemedi. hep, en çok ben sevdim. kimse bunun aksini iddia etmedi. fakat, isterdim yani bir kere de ben birilerinin kanatlarında olayım, bir kere de başkası sarsın beni. bir kere de başkası düşünsün benim mutluluğumu.. olmadı. belki de hiç olmayacak, bilmiyorum. neyse, artık neyseler neyseleri getirse de neyse..
Düşünce
Berivan Günbat isimli okura yanıt verildi
Sema
Hiç sorma amcam kızı
Ne bileyim kimse gülüşümden sevmedi beni mesela ya da uyandığımda uzun uzadıya geceden kalma mesajlar atmadı. kimse sırf sesimi duymak için de aramadı beni. özlemedi. hep, en çok ben sevdim. kimse bunun aksini iddia etmedi. fakat, isterdim yani bir kere de ben birilerinin kanatlarında olayım, bir kere de başkası sarsın beni. bir kere de başkası düşünsün benim mutluluğumu.. olmadı. belki de hiç olmayacak, bilmiyorum. neyse, artık neyseler neyseleri getirse de neyse..
Düşünce
Umut isimli okura yanıt verildi
Sema
Yüz kaslarım için güldüm gitti😊
Ne bileyim kimse gülüşümden sevmedi beni mesela ya da uyandığımda uzun uzadıya geceden kalma mesajlar atmadı. kimse sırf sesimi duymak için de aramadı beni. özlemedi. hep, en çok ben sevdim. kimse bunun aksini iddia etmedi. fakat, isterdim yani bir kere de ben birilerinin kanatlarında olayım, bir kere de başkası sarsın beni. bir kere de başkası düşünsün benim mutluluğumu.. olmadı. belki de hiç olmayacak, bilmiyorum. neyse, artık neyseler neyseleri getirse de neyse..
Düşünce
kübra isimli okura yanıt verildi
Sema
Teşekkür ederim:)))