Merhaba dostlar, beraber okuma kararı aldığımız kitabın süresi 15 Mayıs'ta bitmişti. Bu aralar biraz zor zamanlar geçirdiğimiz için etkinliği unuttuk, çok özür dilerim. Birçoğunuzun alıntılarını gördüm, özellikle Umut'un yaptığı incelemeyi çok beğendim. Hepinizin de aynı fikirde olduğunu düşünüyorum. Yorumda kitap hakkındaki düşüncelerinizi yazabilirsiniz. 🌸
@Beerivaan
@Gnbt
SemaAstêrkia ✓
@Zabaleta
Y.
@difirimm
@esrasamak
@Scans
KeşfiyatAhmet
Biraz geç oldu ama bir etkinlik yapsak katılır mısınız? Çok sevinirim katılırsanız ;)
Alıntı deefterim 43 sayfa, 43e kadar bir sayı söyleyin sayfanın başı sonu ortası diye de belirtin çıkan alıntıyı yorumlara bırakayım 😼☞
Biraz geç oldu ama bir etkinlik yapsak katılır mısınız? Çok sevinirim katılırsanız ;)
Alıntı deefterim 43 sayfa, 43e kadar bir sayı söyleyin sayfanın başı sonu ortası diye de belirtin çıkan alıntıyı yorumlara bırakayım 😼☞