Sema

Sema
@Semaa2
çünkü güçlü değil, yalnızca saldırgandık; özgür değil, olsa olsa ruhsatlıydık; şefkatli de­ğil, naziktik; iyi kalpli değildik ama usluyduk. Kendimize ce­sur diyebilmek için ölüme kur yaptık, hayattan hırsızlar gibi saklandık. Olgunmuşuz gibi yapmak için alışkanlıklarımızı değiştirdik, yalanları baştan düzenleyerek adını hakikat koyduk..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
dünya yerle bir olurken, annem güçlü, gülümsüyor ve sakin..
İnsan da yalnızca adı­nın söylediği şey midir?Temel Reis derdi ya hani, Neysem Oyum Ben..
beni hiç terk etmedi çünkü zaten hiçbir zaman benimle olmamıştı...