⌏ Kara kız ⌌

⌏ Kara kız ⌌
@Semaa_41
᭟ 𝑻𝒆𝒌 𝒍ü𝒌𝒔ü 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒑𝒍𝒂𝒓𝒅ı...
Omuzlarım yanında yokken ağlama. Gözyaşların içimi yakıyor. Bana bunun neler hissettirdiğini bilsen ağlar mısın hiç, Balkan Kızı?
Alıntı
Reklam
؂ Senden fotoğrafını çaldığım için hiç pişman değilim, o kadar güzel gülmeseydin giderken yanımda götürmezdim.
Alıntı
〃 Derler ki: bazı hikâyeler yara ile başlarmış. Bazı savaşlar büyük yaralar bırakırmış.
Alıntı
↬ Gölün ortasında olsam bile annem olmadığı sürece hep susuz kalacaktım. En acısı da buydu.
Alıntı
Reklam