semaaacar

semaaacar
@Semaas1
Savaşım kendim ile.
Derin tesirler dilsizdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya sana hediye sunmaz, inan bana. Bir yaşam istiyorsan çal onu.
Harabeye dönmüş ruhlarımızı yerleştirebileceğimiz bir evimiz var mı? Belki de ruhlarımızın evsizliğidir, evlerimizi ruhsuz kılan/
Furuğ Ferruhzad ben yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum
Ben hiçbir acının geçtiğine inanmıyorum. Sadece daha taze bir acı bulunca, diğerini rafa kaldırıyoruz. Kaldıramayan intihar ediyor.