semaaacar

semaaacar
@Semaas1
Savaşım kendim ile.
'Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oğlum diyordu. Sen sen ol, görünüşe aldanma. İnsanlar iki yüzlüdür. Yaşar Kemal
Yaşamak, Ne kederli şey. -dostoyevski

semaaacar

, 1000Kitap'a katıldı.