Sema

Sema
@Semaunal92
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bunca boş konuşan insanın arasında dilsiz olmak engel değil, devrimdir.
Kitaplar en iyi dostumdur beni asla yalnız bırakmazlar.. Günaydın ☺️
Birine güvenmeyi uzun zaman önce unutmuştu. 💁‍♀️
Güzel günler hep çabuk geçer, İçimiz hep hoşçakal ülkesi. - Cahit Zarifoğlu