📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben her zaman çok sevmenin yeteceğini düşünürdüm. Size çok sevmenin yetmediği yerden yazıyorum..!
Öğrendim ki;
Güzel sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş. Bunu bana güzel sevdiğim biri öğretti..
Kader bize neyi yazdıysa, hakkını verdik.
Acıları dibine kadar, umutları sonuna kadar.!
Pişmanlıkları da ölene kadar yaşayacağız.
Keşkeleri saymıyorum bile; onlar zaten içimizde susmayı öğrendi..!