Kitap oldukça akıcı ders verici bazı kısa hikayelerde de oldukça etkileyici bir kitaptı. Annenin fedakarlığı üzerine olan hikaye annelerimize zaman zaman yaptığımız kötü davranışların ne kadarda yanlış olduğunu yüzümüze vuracak cinstendi.
Kitabı çok beğendim. Yazarın aynı anda bir çok versiyonunu yazılarında barındırdığını gördüm. Yaşamın içinde ilerlerken olaylara bakışı ve yazarlığıdaki değişim ve gelişim bölümler arasındaki geçişlerde karşımıza çıkıyor. Her ne kadar üslup ve yazış biçiminde değişimler olsada içerik tekrar tekrar dönüp bakılarak hayatımızı geliştirme ve iyi tutma yolunda bir rehber olacağı kanısındayım. Herkese bu genç yaşında bize katkı sağlayacak bir eser üreten yazarımızın kitabını okumasını tavsiye ederim
Yaşama Dair TavsiyelerSerhat Pelvanlar · KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK (KDY) · 05 okunma