"Hayvanlar insanlardan daha iyidir." "Nasıl yani?" "Yargılamazlar. Nefret etmezler. İnsanların kalpleri opossumlar gibi olsaydı, ne kadar güzel bir dünya olurdu."
Birdenbire her şey çok sıkıcı gelmeye başladı.
Rasputinler. Bratva. Onur. Kendi acıklı çocukluk travmam. Daha fazla para, daha fazla bölge, daha fazla silah, daha fazla uyuşturucu. Daha fazla, daha fazla, daha fazla, ama bunların hiçbiri önemli değildi. Hiçbiri beni mutlu etmiyordu. Sadece o mutlu ediyordu.