Mektup arkadaşlığııııı severim. Naomi ve Luca beşinci sınıfta yapılan bir etkinlikle mektup arkadaşlığına başlıyorlar. Ama Luca ilginç bir çocuk bu yüzden kıza nefret dolu bir mektup yolluyor. Peki Naomi durur mu? Hayır durmaz. O da daha beter bir karşılık veriyor ve ikili bu durumdan gizliden gizliye büyük bir zevk alarak bunu sürdürmeye başlıyor. Aradan yıllaaaarr geçiyor bu mektuplaşma hala devam ediyor derken araya iki yıllık bir boşluk giriyor. Sonra Naominin çalıştığı meteoroloji yerine(nedenirbilemedim) bir mektup geliyor ölüm içerikli ve Naomi bunun Lucadan olduğunu hemen anlıyor. Ama üzerinde cevap yazabileceği bir adres yok. O da bunu arkadaşı Annenin gazıyla hırsa döküyor ve ülkede Lucayı aramaya başlıyorlar. Bir de komşusu Jake var. Bu süreçte ondan hoşlanıyor ve bir nevi çıkmaya başlıyorlar. Jake bir deniz veterineri(?) aynı zamanda inanılmaz tatlı ve yakışıklı. Neyse tabi süreçte Naomi Luca ve Jake arasında kalıyor. Sonra bir de evine gelmeye başlayan artık nefret dolu değil de aşk itiraflarıyla dolu olan mektuplar var. Geleyim kişisel yorumuma… güzeldi ben sevdim, yazar bence tam dozunda yazmış her şeyi. Sadece belki son kısmı biraz daha uzatıp o hayat hakkında bize biraz daha detay verebilirdi. Naomi tatlı bi kız karakterine karşı nefret geliştirmedim. Luca da keza aynı şekilde komik, akıllı ve yakılıklı bir bey. Ben olayları tahmin ettim açıkcası belki bir kısımda acabaya düşmüşümdür onun dışında emindim sonuçtan. Kızın hemen affetmemesi hala sivri dilli olmasını da sevdim. Aslında affedebilirdi de oha diyip bıynuna atlasa da kızmazdım heralde. Güzeldi okuyabilirsiniz.